Column Alssema: Briljant of gewoon geluk?

In de wereld van het ondernemen lijkt het soms alsof succes uitsluitend het resultaat is van keihard werken en een briljant businessmodel. U kent ze vast wel, de ondernemers die met een gelukkige timing of met een ogenschijnlijk briljant idee de jackpot hebben gewonnen. Ze zijn het schoolvoorbeeld van de ‘self-made’ ondernemer en denken dat hun succes uitsluitend voortkomt uit hun eigen genialiteit. Ze zijn ervan overtuigd dat ze geweldig zijn, zonder zich af te vragen of dat ook echt zo is.

Voor abonnees

Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Recycling Magazine Benelux.

  • >> Log gratis in als abonnee van Recycling Magazine Benelux
  • >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen

Digitaal abonnement

Voor 21,79 per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!

Bekijk de aanbieding