Nieuws

MB sluit 2008 af met een omzet van 20 miljoen

De resultaten die MB S.p.A., het wereldleidende bedrijf uit de provincie Vicenza dat breekbakken produceert en verkoopt, het afgelopen bedrijfsjaar heeft bereikt, vormen een beloning voor de werkwijze van de familie Azzolin, die gebaseerd is op onderzoek en de ontwikkeling van revolutionaire producten.
MB-breekbakken waren de eerste die op de markt verschenen. Dankzij hun veelzijdige gebruik en de voordelen die daaruit voortkomen, zijn ze de ideale apparatuur in verschillende toepassingsgebieden, zoals bijvoorbeeld de sloop en recycling, de behandeling van materialen uit opgravingen, groeven en mijnen, milieusanering en vernieuwing van ex-industrie- en stedelijke gebieden.
Tijdens de afgelopen raad van bestuur is, in aanwezigheid van de voorzitter van de groep Guido Faresin, de afgevaardigd bestuurder Guido Azzolin, de afgevaardigd bestuurders Carla Azzolin en Diego Azzolin, de bestuurders Sante Faresin en Fausto Azzolin, de financiële balans voor het jaar 2008 goedgekeurd.
Een jaar vol successen waardoor het bedrijf uit de provincie Vicenza het bedrijfsjaar kon afsluiten met een omzet van 20 miljoen euro, die voor 40% afkomstig is van de Europese markten en voor 60% uit de rest van de wereld en een maatschappelijk kapitaal van 400.000 €, waardoor MB Srl kon worden omgezet in MB Spa: een verandering die de gebroeders Azzolin al jaren voor ogen hadden. Ze bereiden zich voor op een nieuwe verantwoordelijkheid met een absoluut optimistische houding.
“We zijn zeer tevreden met de behaalde resultaten” vertelt Guido Azzolin, de afgevaardigd bestuurder van de groep, “we hebben niet alleen de financiële balans afgesloten met een verhoogde winst, maar de trend van MB is zelfs met 800% gestegen sinds ons oprichtingsjaar 2001”.

Uiterst positieve bedrijfsresultaten voor een bedrijf dat ook in een periode van internationale crisis blijft investeren omdat het sterk gelooft in de hoogste kwaliteit van de geboden producten en dat, dankzij zijn sterke economische groei van de afgelopen jaren, de opbrengst heeft kunnen gebruiken voor regelmatige investeringen in onderzoek en ontwikkeling.
De behaalde economische resultaten belonen het bedrijf uit Breganze, dat innovatief weet te blijven en in de voorhoede blijft lopen van een veeleisende markt, waarop het actief kan antwoorden dankzij de sterke waarden waarin het gelooft en de grote communicatievaardigheid, waardoor het belangrijke veranderingen op economisch/ondernemingsniveau heeft kunnen instarten.