Afval heeft niet alleen verleden, maar zeker ook toekomst. Daarvan is A&M Recycling overtuigd. Vanaf deze maand viert de firma het tastbare bewijs van haar bedrijfsmotto ‘Afval heeft toekomst’ met een 5-jarig jubileum.
Om in korte tijd één van de grotere spelers op de recyclemarkt te worden, moet je van goeden huize komen. Dat laatste geldt zeker voor de oprichters van A&M. De grondleggers kunnen bogen op jarenlange ervaring, opgedaan bij grote lokale en multinationale afvalverwerkers.
Zoveel ervaring was mooi meegenomen, maar om een organisatie zo snel te laten groeien, moesten er meer `bedrijfsinstrumenten’ op tafel komen. Zaken als durf, een onderscheidende marktaanpak en doorzettingsvermogen zijn zeker net zo belangrijk.
Vijf jaar na oprichting is A&M gevestigd op een modern, 3000 m2 groot, deels overdekt op- en overslagterrein (inclusief inpandig kantoor). De firma telt inmiddels ruim dertig gemotiveerde medewerk(st)ers die de touwtjes van de diverse recycledisciplines strak in handen hebben. De professionele aanpak wordt onderstreept door de grote hoeveelheid certificaten (ISO 9001 en 14001, VCA, MRF) en een eigen Milieukeurig-vignet. Dit laatste keurmerk wordt sinds kort aan de groeiende klantenkring uitgereikt als persoonlijk bewijs van ‘de juiste omgang met milieugevoelig afval’.
Alles bij elkaar opgeteld is A&M ervan overtuigd dat, door de toekomst van afval, ook de bedrijfstoekomst er zonnig uitziet.